Brasseriets saucer skal inspirere forbrugeren

Image

September 2018

Brasseriets saucer leverer saucen, som kræver lidt ekstra, men også smager af lidt ekstra. Det er ekspertisen, som du mangler selv, eller som du gerne betaler for i hverdagen, hvor tiden er knap, men det stadig skal smage rigtig godt.

Her finder du saucen, der smager, som en kok på et ægte Brasserie ville have lavet den – uden for mange dikkedarer!

Og det er ikke bare noget, vi siger, for Brasseriets saucer er udviklet i tæt samarbejde med en Michelin-kok og Stryhns marketing ved Katrine Juul Hansen. Serien er udviklet med udgangspunkt i danskernes sauceforbrug, men med ekspertens professionelle twist, og det er produkter, som alle kan forstå – lige fra navn, til råvarer og smag.

Brasseriets Saucer kommer i 3 varianter udviklet til danskernes smagsløg og madvaner. Fælles for de 3 varianter er stor smag og inspiration til et måltid lidt ud over det sædvanlige. Sortimentet henvender sig til forskellige kødtyper, og bygger på indsigt i de danske forbrugeres madvaner for at sikre relevans.

Brasseriets saucer føres i #Bilka og #Føtex fra uge 16.

Velbekomme.

Om Stryhns AS
Stryhns AS er i dag et mærkevarehus for mærkerne Stryhn’s Leverpostej, Graasten Salater, K-Salat, Jensens Køkken og Langelænder Pølser, som er resultatet af en række succesfulde opkøb. Virksomheden omsatte i 2017 for 695 mio. kr. indenfor dagligvare og foodservice sektoren og har ca. 400 medarbejdere fordelt på fem lokationer i Danmark.

Stryhns AS er aktivt medlem af DI Fødevarer og Mærkevareleverandørerne (MLDK) og er en del af den familieejet norske koncern Agra, der har aktiviteter i Norge, Sverige og Danmark.

Læs mere på www.stryhns.dk

For yderligere information:
Lars Bo Sthaalros Christiansen
Marketingdirektør, Stryhns A/S
+45 22 10 05 02

Maria Sennels
Pressekontakt
+45 21 46 00 77

Del denne nyhed